4012191401 |
Treball per projectes |
2021-2022 |
Taller a centre. Secundària Obligatòria |
|
|
|
11/1/2022 - 1/2/2022 (15 hores) de 15:30h a 18:00h |
|
INS Arraona |
|
c. Praga, 43 (Sabadell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental I
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
07/01/2022 - 11/01/2022 . Activitat restringida PUC |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Taller a centre que promou els projectes de treball com a nova línia metodològica del centre. Es busca reflexionar al voltant dels eixos bàsics que ha de tenir un projecte.
|
| |
Objectius |
- Dissenyar i planificar un esquelet de les parts i els aspectes bàsics que ha de tenir un projecte
- Donar eines per portar a terme cadascuna de les parts del projecte
|
| |
Continguts |
Diferència entre FER un projecte i TREBALLAR per projectes.
- PART INICIAL DE PREPARACIÓ:Escollir el tema. Necessitem enfocar-nos.
- VIVENCIAR I EXPERIMENTAR a partir de l’entorn proper,
També treballem de manera interdisciplinar:
Llengua: llegim, escrivim..
Mates, calculem, mesurem…
Valors
- TAC
- Generem la pregunta repte o pregunta d’investigació.
COMENCEM EL PROJECTE: explorem les idees dels infants. Metacognició.
Què necessitem investigar o descobrir per respondre la pregunta repte? Com obtenim la informació per fer les diferents investigacions?
Com plasmem el que hem après?
Com registrem el projecte?
Avaluació
|
| |
Formador/a |
Meritxell Cano
|
| |
Avaluació |
- Aportació del disseny de l’esquelet d’un projecte.
- Satisfacció dels participants en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat (Qüestionari).
|
| |
Requisits de certificació |
- Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l'aprofitament.
- Emplenament i tramesa del qüestionari d'avaluació de la formació.
|
| |
E-mail |
crp-sabadell@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
11/01/2022 |
1530 |
1800 |
Sessió 2 |
dimarts |
18/01/2022 |
- |
- |
Sessió 3 |
dimarts |
25/01/2022 |
- |
- |
Sessió 4 |
dimarts |
01/02/2022 |
1730 |
1800 |
|
| |